Wat algemene vragen
Veelgestelde vragen
Op bezorgbakkie.nl kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen via de live chat. Ook kunt u ons telefonisch bereiken via 030 227 0665 of een e-mail versturen naar info@bezorgbakkie.nl. Onze medewerkers zijn u graag van dienst.
Iedere aanbieder heeft een e-mailadres en/of telefoonnummer bij zijn kraaminformatie staan, via deze informatie zijn zij graag bereid u te woord te staan.
Wij van Bezorgbakkie bezorgen de verse en ambachtelijke producten van de weekmarkt bij u thuis.
Het is niet noodzakelijk voor het doen van een bestelling om een account aan te maken.
Rechts bovenin het scherm vindt u de mogelijkheid een account aan te maken, simpelweg door hier op te klikken en de gevraagde stappen te volgen.
Als u een klacht heeft over het aangeschafte product dan kunt contact opnemen met de aanbieder. Indien u een klacht heeft over de aanbieder dan kunt u contact met ons opnemen.
Vragen m.b.t. uw bestelling
Bestellen
U plaatst het gewenste artikel en het gewenste aantal in uw winkelmand, als u nog verder wilt winkelen dan doet u dit ook met andere artikelen. Recht bovenin ziet u uw winkelmand, als u hierop klikt dan ziet u de inhoud. Hier kunt u nog wijzigingen in aanbrengen. Als u klaar bent met winkelen dan klikt u op afrekenen en vervolgens bevestigen.
Dat hangt ervan af welk aflevermoment u kiest tijdens het afrekenen. Dit zijn 3 bezorgmomenten per marktdag.
U kunt uw bestelling na het bevestigen niet meer annuleren.